tirsdag den 3. januar 2012

Patience vainc tout


Så er vi godt igang med vasketøjet, eller... min kæreste er. Jeg sotérer og lægger sammen. :) Lige i øjeblikket er jeg igang med at gøre toilettet rent. Hurra. I det mindste er det ikke mig der skal ud i regnvejret. Her ser snart rigtig fint ud. <3

Igår var vi jo på udflugt i Bahne, og jeg erhvervede mig en yndig the-kande, fra mærket Miss Etoilé, som jeg allerede har fyldt mit køkken op med. Et par fine grydehandsker i lilla (farve valgt af min kæreste) og nogle precious servietter med fransk motiv, også af mærket Miss Etoilé. Vi drak raspberry tea igår aftes. The er vidst godt for kroppen. Det skal vi have noget mere af.

Sukkerskålen er også fra Miss Etoilé <3

Søde Balder har lige inviteret Anders og jeg ud at spise på en kinesisk restaurant. Det lyder lækkert. Han giver. Gratis mad siger vi ikke nej til. :)


Billedet er fra i nat hvor hverken Anders eller jeg kunne sove.

Jeg har en ide om at Anders har overtalt ham til det for at slippe for at vaske mere tøj. Jeg har ikke fået købt ind til aftensmad, så jeg må desværre gå med på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar