onsdag den 4. januar 2012

Les petits moments dans la vie

I går blev Anders og jeg jo inviteret ud at spise. Orientalsk mad. Det var fandme lækkert <3
Derefter tog vi med i biografen og så den nye Sherlock Holmes film, som var virkelig god. Her betalte vi kun slik og cola. :D





Jeg købte jo nogle ting ind i min tur i Bahne, og har fået taget nogle finere billeder af det.






Pretty <3


Idag stod den på arbejde med min lillesøster som selskab.



Caroline <3




Jaja farven hedder doll, og er fra Urban Outfitters London. Prikkerne, Matte White, ligeså.



Ja, jeg har CROCKS på. :)




Benjamin sover hos os. Anders og jeg skal i skole imorgen.



Det regnede og blæste. :(


Imorgen starter jeg på min slankekur, som jeg har købt ind til. Det ser måske lækkert nok ud. MEN DET ER DET IKKE. xD


Vand er det eneste jeg må drikke ud over en kop the hver morgen. Og det er sådan set det der skal holde mig mæt.



Da dette i aften var det sidste måltid i 13 dage. Hvorefter en kostændring følger, valgte jeg at lave burgere, da jeg fandt kød i fryseren og tilfældigvis havde en masse lækker avocado. :)





Nomnomnom <3

Nu må vi se hvordan det går. har ikke engang en vægt.... xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar