fredag den 4. oktober 2013

Dag 3

Jeg har siden start tabt mig 2,1 kg. Det er skønt at der sker noget så hurtigt. Det gør det nemmere at holde sig motiveret. 
Jeg ved godt at det altid går super hurtigt i starten, men det er alligevel fedt :) 

Har ikke helt ligeså meget energi som normalt, og alligevel føler jeg mig friskere. 

Det er ihvertfald stadig dejligt at være på kur, er slet ikke begyndt at blive træt af det endnu. Det kan føles lidt svært at få drukket de to liter vand, men det er da lykkedes mig hver dag indtil videre, og det er det aller vigtigste når man vil tabe sig, og især på denne kur! For at komme af med ophobet vand skal man drikke vand (vandophobninger er tit det der gør at kvinder er overvægtige og ser tykke ud) og da denne kur er en striks protein kur, er vandet vigtigt for at hjælpe kroppen arbejde med alt det protein.

Spiste bøf med æg og løg til aftensmad, og det var SUPER lækkert på trods af hvor simpelt det er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar