torsdag den 3. oktober 2013

Projekt vægttab!

Er så pissetræt af at være tyk! Der er så mange ting jeg gerne ville, men som jeg ikke har det godt med pga min vægt. Der er så meget flot tøj og fine sko jeg godt gad gå med, men som enten ikke passer, eller simpelthen ser for uflatterende ud på mig pga min vægt... Det er blevet ret så stor en frustration for mig, også lidt det faktum at det bare er at gå igang for at få nogle resultater. Det er jo faktisk ret enkelt, hvis bare man kæmper nok.

Jeg har så startet min kamp mod min krop og min indstilling nu. Jeg er startet på Dukan diæten, og træner i fitness hver dag jeg ikke har for mange lektier for. Jeg har sat mig for at holde min motivation oppe, og holde kuren så målrettet jeg kan, jeg vil se resultater denne gang. Til denne sommer vil jeg på stranden uden at blive nødt til at være fuldt påklædt :)

Det er min anden dag på denne kur, og jeg har siden igår tabt mig 800 gram. Så det har da været en dejlig måde at få slået hul på det her slankeforløb. Håber bare at der kommer nok resultater til at jeg ikke mister modet. 

Har tænkt mig at hele min indstilling og tankegang, skal handle om mit ønske om at tabe mig. Derfor jeg lukker alt det mundlort ud på min blog. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar