tirsdag den 22. maj 2012

Uha.
Det har været en dejlig dag i dag. Vejret går amok, man fortryder jo nærmest ikke at man bliver i lille Danmark denne sommer. :) Det går fint med det hele, masser af vand og masser af æbler i dag <3 Havde det dog dårligt først på dagen, tror jeg manglede noget halløj... xD

Morgenmad stod på et glas tranebærjuice og et æble. Derefter drak jeg vand, masser af vand, og spiste ydeligere et æble mere. Så tog jeg på arbejde hvor jeg spiste mit sidste medbragte æble og drak endnu en halv liter vand. :)
Jeg tog modvilligt et glas sveskejuice, som heldigvis var så koldt, at jeg kunne ignorere at jeg behøver at holde mig for næsen når jeg drikker det XD
Til aftensmad vil Anders og jeg indtage en lækker kyllingesandwich, hvilket nok ikke er så optimalt for denne kostændring, men det skider jeg på idag. :D Helt usundt er det jo i den grad heller ej. Til dessert/snack har jeg stadig køleskabet fuld af sommerens søde bær <3

Det kan forresten ikke blive til de fineste billeder her de næste to uger, da kameraet befinder sig i New York på tur med mine søstre og min morfar. :)
(Jeg er dødjaloux)

                         
                          Pineberries <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar