tirsdag den 12. juni 2012

Canon EOS 500D

Jeg har erhvervet mig et spejlrefleks kamera. :D ENDELIG!


Og min livsstil-spis-sundt ændring er stadig i fuld gang. :) Det går rigtig godt. Det er selvfølgelig kun minimale ændringer jeg kan se, men dét at jeg allerede kan se små resultater er jo skide fedt. Næste uge begynder jeg på de samme fitness hold som min storesøster. Bodycombat, bodypump, yoga og poweryoga. Jeg kommer simpelthen ikke til at lave andet i min sommerferie end træning, masser af vand og masser af frugt og grønt. Whuu.... xD 


Men har taget et shitload af billeder, som jeg vil spamme min blog med :)



















 Inden make up.........
 Make up.........
 Efter en lur.......
 SHOES & BAGS <3
















 Mit lille malerhjørne <3




1 kommentar:

  1. Jeg nominere dig til at være med i denne http://mormille.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-awards_12.html
    blogger leg :D Mwuhahahha

    SvarSlet